Idag har det varit fredag den trettonde men förrutom lite åska på långt håll har det inte hänt några otäckheter (än i alla fall, peppar peppar). Men idag, fredag den 13:de Juli har också varit den dagen sommaren år 2012 som jag tog mitt första dopp. Äntligen alltså! Vädret var toppen när jag vaknade men sen när jag ahde klätt på mig biknini och allt så började det regna ( samma sak hände igår, både när jag skulle till affären och när jag skulle ut och gå) men det slutade fort och då kom Niclas så sen gick vi och badade. Då var det sol och lagom varmt (eller ska man säga kallt?) i vattnet så det blev lyckat!
 
Sen kom vi hem och åt tacogratäng till middag tillsammans med mamma, pappa, Robin och hans kompis.
Nu har jag provsmakat hallon som mamma köpte med sig på vägen hem och ska se på en film :) Hallonen var förresten gudomliga!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0