Så himla god den där kladdkakan som Sara slängde ihop var - riktigt kladdig, och det där var den godaste och lenaste mangon jag ätit (även om jag inte ätit mycket mango)!
 
I fredagskväll var jag över till Sara för lite middag tillsammans med två andra vänner. Dock skulle jag hem ganska tidigt för att jag skulle upp och jobbba igår men det löste jag lätt med moppen. Dock var det lite tråkigt att åka därifrån för maten var så himla god, sällskapet trevligt att se igen efter typ en månads uppehåll. Men sen framför allt för de två otroligt söta kattungarna i huset det som var svårast att lämna. Hade sett fram emot att se dem före så mycket och blev inte det minsta besviken. Ville bara gosa med dem hela tiden!
 
Dock spar jag lite på bilderna på dem (tog ca 50 kort på dem men många blev suddiga då de gärna sprang omkring och busade) då jag ska kolla att det är okej med Sara och för att frestas lite (om jag nu får lägga upp dem). Mammas kompis Carina lär smälta lite! haha Även om hennes katt Estelle såklart är superfin och hennes dyrbaraste ägodel!
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Sara

Du får lägga upp hur många bilder du vill på dom :D Behöver du inte fråga ens..

2012-07-08 @ 19:45:49
Postat av: Carina

Jag väntar....
MJAU!

2012-07-08 @ 22:04:26
Postat av: Anonym

Jag väntar....
MJAU!

2012-07-08 @ 22:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0