Hej!
 
Det här blir ett sent inlägg, hade planerat att blogga tidigare men så blev det inte bara. Hur som heöst har jag jobbat i 6 timmar idag. Halva tiden gick fort och den andra lite segare. Men det gick ändå tack vare det fina vädret.Jag utnyttjade det sen när jag kom hem då jag tog en liten promenad i skogen efter den goda middagen (korv, pommes fritt och räksallad blev det). Solen sken så fint på träden så jag kunde inte låta bli att ta lite kort. Både före och fter det satt jag sen på gräsmattan ute i solen, solade och åt jordgubbar. Tillsist avslutades kvällen med att pappa och jag övningskörde en bit.
 
Känns som en bra utnyttjag dag! :)
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0