Linne - H&M, Shorts- H&M, Ballerina - Skopunkten.

I förrgår såg jag ut så här. En enkel vardagsoutfit bestående av shorts och linne från h&m. Shortsen fyndade jag riktigt för några år sedan då det bara fanns ett par kvar i min storlek och de endast kostade 50 kr! Det är vad jag kallar ett riktigt fynd!

 

Nu idag har jag varit och simmat med mamma på morgonen. Det blev 800 meter och det var underbart varmt i vattnet. Sen satt jag ute och åt frukost i solen. En riktigt fin och solig start på dagen alltså. Nu känns det som sommar på riktigt! :) (låt det bara fortsätta så..).

 

För tillfället har jag också kläderna på bilden på mig så det blir också "morgonens outfit" men snart ska det duchas och bytas om.

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Moa & Frida

Va fint hår på huvudet du har! :)

2012-07-27 @ 14:00:57
URL: http://moffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0