Här är de sista bilderna från när jag var och hälsade på Saras katt Doris kattungar. De visar en liten berättelse av Zeldas ( Eller var der Disas?) försök till att ta sig i från mitt knä. Jag hoppas i alla fall att hon inte blev för rädd för mig för jag ville så gärna ha bild på henne tillsammans med mig så den sista bilden blev hemsk då hon nästan står upp på baktassarna. Jag hoppas att Sara kan säga till Zelda (eller om det nu var Disa) igen att jag är ledsen för hur jag höll henne sådär hemskt. Det var inte meningen. Jag blev bara så förälskad i dem. Ville inge annat än krama dem hela tiden. Så söta!
 
Älskar i alla fall tredje bilden!
 
Vill ni se en video mer med Zelda kolla då HÄR.( Det går tyvärr inte att lägga upp videoklipp för mig längre...)
 
Idag är det också redan 2 veckor sen jag vär där hos Sara. Tiden går fruktansvärt fort!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0