Peacock
 
Topp - Michael Kors - stylebop.com, kjol -allyfashion.com, Pumps - Jessica Simpson - heels.com, Väska - Zappos.com, ring - wetseal.com, ögonskugga - sephora


 

 
Min dag räddades av att Niclas och Markus kom förbi ut fick ut mig i friska luften ett tag. Det blev bara några minuters prat och sen gick jag med dem till Markus så skjutasade Niclas hem mig på moppen innan hann åkte hem. Hade inte de inte kommit förbi hade jag nog blivit galen för jag höll på att bli det innan då hela dagen kändes bortkastad.
 
Jag gjorde i alla fall det här kollaget över innan de kom förbi. Älskar färgerna som känsn välsigt påfågelaktigt tillsammans. Dock är det en väldigt klassisk look, kanske inte så tjejig men jag gillar när det är klassiskt. Kjolen skulle jag vilja ha och också skorna. Älskar verkligen den blåa färgen!
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0