Idag har jag varit ledig från sommarjobbet. Men inte var det en lugn dag för det då jag varit i stan ( jag vet, fast att jag skulle hålla mig därifrån). Men först och främst var anledningen att jag var där att två i huset fyller år snart så det behövdes presenter. Såklart råkade jag komma hem med lite till mig själv också då. Men nu är det verkligen slut med det på ett tag! Eller det hoppas jag verkligen för min plånboks skull i alla fall... Men ni som tycker jag har handlat alldeles för mycket nu kan i alla fall tänka på att jag känner själv ångest över det. Det är jobbigt att älska kläder och ändå så tycker jag att jag hindra mig själv att handla det mesta. haha. Men jag visar sen imorgon vad jag köpte så orkar ni med ännu mer kläder kan ni kika in då! ;) haha
 
Idag har jag haft en vardagsoutfit som var lätt att ha på sig på stan när man springer ut och in ur affäret - ut och in ur provhytter. De gröna shortsen hade jag nu på kvällen. Vilka passar bäst till t-shirten? 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0