Hej!
 
Idga är en riktigt seg dag. Det bara regnar och det enda jag har gjort på hela dagen är att spela på Niclas TV-spel som jag har lånat, ätit och letat efter snygga gummistövlar på internet. Jag hittade ett par snygga med kilklack från Diesel men det kostade 740 kr (rea). Lite mycket känns det som ändå med tanke på om de är lämliga för skogen med kilklack men sammtidigt skulle det istället vara ganska lämliga för skolan om det regnar... Men jag vet inte, det är lite pengar ändå... Dock måste jag nog skynda bestämma mig.
 
Igår så var jag i alla fall ut med Niclas familj i deras båt. Dock var inte vädret det bästa, det blåste och man blev inte badsugen. Men det var roligt att åka båt ändå och sen när vi kom tillbaka till Niclas gjordes det Pizza och så kollade vi på film innan jag åkte hem. Mysigt!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0