Gårdagens köp gick i svart och de båda plaggen var snarlika - därför som jag kände lite extra "ångest" igår. Men jag kunde verkligen inte bestämma mig annars. Klänningen såg jag på Gina förrut (bloggade om den) och jag har alltid velat haft en svart tight klänning. Kjolen satt som en smäck precis som klänningen ( den är dock dubbelt så lång som på nedersta bilden). Egentligen hade jag tänkt att jag hade kunnat haft klänningen som kjol också (just därför det kändes så onödigt att köpa båda) men kjolen som är hög i midjan var bara så härlig. Så ja det blev båda. Men jag har alltid velat haft en svart tight kjol och klänning så nu har jag minsann det! Dessutom var det på rea så jag fick allt för halva priset - det vill säga 250 kr totalt!
 
Men jag älskar verkligen båda plaggen!
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0