http://m.youtube.com/watch?v=NsVt5eOGUY0
 
Nu har det tränats och skönt känns det. Det var en ny ledare så det var lite variation och fast det var ett baspass tyckte jag att det kändes som ett medelpass. Annars finns det också en ledare som har snäppet jobbigare pass än medelpass. De passen är krävande men på senaste tiden har jag bröjat tycka om dem? T.ex musiken har jag snappat upp.
 
 Låten "time for changes" med Brooken door har jag börjat lyssna på för att den spelas på träningspasset. Jag tycker den är riktigt bra och tar fram energin i en. Speciellt introt tycker jag är så härligt. Snyggt också med videon. Dock var videon för stor för att klistra in men klickar ni på länken kommer ni till den på youtube.Men lyssna på introt/de första tonerna!
 
Ha en bra måndag kväll nu, här ska det duschas och sen ätas hallon! 
 
// Elaine
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! Gå gärna in på vår blogg http://theericsaades.blogg.se/ och läs lite om den snygga, sexiga och talangfulla Eric Saade! Vi har precis gjort en ny design och skulle vilja veta vad du tycker!
Ha en bra dag! kram /Bella

2012-07-31 @ 10:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0