Den här bilden är tagen där veckan i maj när det var massa sol och för varmt ute.
 
Idag har jag varit och jobbat som igår, i tre timmar. Sen gick jag hem, åt mellanmål och tog en promenad. Efter det solade jag lite och sen var det middag. En lung dag alltså. Vädret har hållt uppe också vilket var skönt. Men jag är alltid på min vakt. Den här sommaren tror jag alltid det värsta om vädret - altså bara regn, men det är ju så. Blir väldigt trött på det faktiskt.. Jobbigt är det också för jag blir väldigt pessimistisk. Änndå brukar inte jag vara den som vill ha sol varje dag...
 
Nu ikväll börjar en ny säsong av Project Runway som jag självklart tänkte se. De är väldigt vad de visar project runway nu, två avsnitt på rad och säsong direkt efter säsong. Men jag klagar inte! Innan jag bänkar mig framför tv:n ska jag bara gå ut en liten stund till medans solen skiner. Det är nästan på kvällen som det är allra finast med sol  :)
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0