Här är resultatet efter gårdagens klippning. Egentligen kände jag att mitt hår var som jag ville ha det så var inte så sugen på att klippa mig. Men det kändes behövligt ändå eftersom det annars hade blivit ett rba tag tills nästa gång. Men min frisör tog inte så mycket ( det behövdes inte mer heller) så det känns bra ändå.
 
Idag är vädret si så där så jag försöker utnyttja dagen lite med att göra saker som ska göras. Därför var pappa och jag ut och övningskörde vid lunch. Det blev en ganska lång bit (enligt mig då) óch jag klarade av växlingen bra, förrutom en gång då jag råkade lägga i 5:an och sen 1:an när jag skulle köra på rean. Sen blev det motorstop en gång också men jag känner mig ganska nöjd ändå. Sen körde jag förbi Linnea också som var ute och gick :)
 
Nu har mamma och jag precis bakat muffins till min födelsedag nästa vecka och sen har det fikats lite på det, ätits lunch och före bilturen blev det en god frukost framför TV:n. En ganska ledig sommardag alltså!
 
 
 
 // Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0