Idag har jag varit ute till havs tillsammans med mamma och pappa. Först åt vi en liten macka (mamma och jag delad på en räkmacka) och sen åt vi smörgåsbord. Till en början var vädret soligt men på eftermiddagen när vi gick i land igen regnade och åskade det. Men det klarade vi oss ifrån.
 
Annars har jag strossat runt i taxfreen litem känt mig lite smpått sjuksjuk när det gungade ett tag. Jag såg en snygg väska från Puccini men bet ihop och lät den vara kvar på båten då jag anade att det skulle bli ett hastköp. Annars ar jag blivit ännu lite mer förtjust i Diors "Miss cherie". Den doftar underbart. Dock är den dyr och jag har hyllan full av parfym.
 
Nu blir det tv-kväll. Top model och Project Runway samma kväll är inte illa!
 
// Elaine
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Snyggt ihop med nya tunikan

2012-07-31 @ 22:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0