Hej!

Efter den där macaronupplevelsen på förmiddagen idag hade jag bara en kort engelskalektion - där vi såg på ett avsnitt av en serie som hette "Hustlers". Efter det gjorde jag Ninni sällskap vid lunchen genom att bara äta lite grönsaker för jag var nämligen bjuden på lunch hos mormor. Så strax efter "förrätten" (alltså grönsakerna) drog jag till mormor och morfar. Där möttes jag av ett dukat bord med mormors goda fläskfilé. Men inte nog med det blev det glass till efterrätt och morfar hade dessutom varit och handlat lite godis till min ankomst. Det är verkligen som när man var liten och kom dit -så mysigt!

Men ja nog har jag fått i mig socker för dagen så det räcker. Först en söt macaron, glasstårta och några karameller på det. Vilken torsdag! Lite för mycket av det goda kanske? haha

// Elaine  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0