Hej!
 
Idag har jag varit på stan med Ellinor. Vi tog en fika och strossade runt i lite affärer. Jag hittade en t-shirt som jag sett förrut som nu var på rea. Men jag hittade också en blus och en gul tröja ( den hade passat till våren) men till skillnad från t-shirten fick de stanna kvar i affärer. Dock ångrar jag mig lite men jag måste ju hejda mig.. haha
 
Till fika tog jag en morotskaka som jag länge varit sugen på och till det blev det en fanta.
 
Underbart väder det var idag förresten! :)
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Käkade ni på landings???? Tycker jag känner igen brickorna haha XD

2012-06-20 @ 22:11:25
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0