Hej!

Idag har jag varit till Niclas och firat honom tillsammans med hans släkt. Det var jättetrevlig. Först blev det fika med kaka och en smarrig marrängtprta som hans mamma hade gjort. Sen efter det blev det grillat till middag. Vädret var försig lite fram och tillbaka men vi klarade oss från massa regn och på kvällen blev det riktigt soligt och fint så då gick vi (Niclas, jag, hans föräldrar och hundarna) på en lite promenad i kvällssolen. Den solen hade varit fin att ta outfitbilder i men det får bli en annan gång i sommar. Sen har jag andra outfitbilder ändå - de kommer upp inom de närmaste dagarna.

Så det var en jätterolig dag och det var kul att jag fick komma dit! :)


Niclas presenter från mig, mamma, pappa och Robin.

Nu blir det God natt!

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0