Hej!

Idag har inte varit särskilt länge i skolan men trött blev jag för det så när jag kom hem på eftermiddagen och in från regnet kröp jag ner under en filt. Där satt jag sen i ca 2,5 timme tills det blev middag. Jag räkande på massa saker. Jag har fått ett sommarjobbserbjudande men jag har redan ett jobb på tre veckor. Jag vill ha det andra med för det kommer vara massa utgifter om ett år, till studenten. Sen börjar min mobil bli knasig nu igen men det kanske bara är tillfälligt...Men så pengar är alltid bra att ha. Men sammtidigt är det sista sommarlovet och förra året blev jag trött efter tre veckors jobb (vilken latmask man är). Så jag har ett jättejobbigt dilemma som jag handskas med.... Ska jag ta det eller inte? Så svårt!!

Annars har jag ätit fisk i skolan idag (jag gillar det) och sen var det paj till efterrätt. Tillsammans med Amanda svarade jag också på några frågor om kalla kriget. Det var komplicerat. haha

Nu ikväll blir det Chriminal minds, kanske lets dance och repris av Revenge! Kanske lite choklad till det som jag köpte med mig på hemvägen. Fick något sug efter choklad med jordgubb och apelsin x)

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Beräääätta vilket mer jobb????? Sandvik????? :O

2012-06-01 @ 21:06:40
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0