Foto taget av Niclas för ca en månad sen.
 
Hej!
 
Idag har jag jobbat. Det är det enda jag har gjrot nu. Förrut hade jag träkigt om dagarna och nu har det varit tvärtom. haha.Idag slutade jag i alla fall tidigt och när jag kom hem hade mamma lagat en god middag.Sen satt jag ute i solen och åt choklad som jag tyckte att jag förtjänade efter allt jobb. Sen kan jag inte låta bli att bli lite godissugen när jag gör glass ibland. haha
 
Men nu blir det snart filmkväll för mig själv!
 
Förresten är det ju första juli idag. Jag kom på att jag inte hunnit tagit första doppet för i år än... Kära nån att jag påverkats så mycket av vädret då!
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det har inte jag heller?! Ååh jag vill badaaaaa.... Det kommer bli tup augusti innan jag har doppat mig :(

2012-07-01 @ 22:08:09
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se
Postat av: Sara

Jag har faktiskt badat! :D I havet...... Kan ju säga att jag doppade mig och kastade mig upp igen sen var jag blå resten av dagen ungefär.ä

2012-07-01 @ 22:34:33
Postat av: Martina

snygg blogg!!

2012-07-05 @ 01:18:19
URL: http://astylestory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0