500 kr ( ord 1100 kr) JC
 
Igår var jag ju in till stan. Annledningen var att jag ville prova jeans. Jag hade sett att massa märkesjeans var på rea och jag hade tänkt att köpa ett par i höst men när det var på rea nu tänkte jag att man kunde passa på. Så jag var in i två butiker och hos JC hittade jag favoriterna. De hade den färgen jag ville att de skulle vara i, lagom höj midja och satt lagom tight. Så det blev de här från från Lee som hade kostat 1100 kr men nu kostade 500 kr. Bra köp med tanke på priskillnanden va? Jag som alltid velat testa att ha ett par av det här märket. Nu är det bara upp till bevis om de är så bra som jag hoppats!
 
Det fanns ett par andra med hög midja som satt jättebra där upptill men var en aning lösa nere vid vaden. Dessutom var de för mörka. Men kanske att jag köper dem eller liknande av det märket sen någon annan gång.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0