Jag vet att jag har nog med klänningar men faktiskt tycker jag att om jag skulle ha en till klänning skulle de vara en svart fordalklänning. Men då vill jag gärna att den är lite grov i tyget så det verkligen är ett fodral..I alla fall så föll jag lite för den här från Gina tricot. Tycker den var häftig och det hade blivit ännu häftigare att matcha den till ett par glittriga pumps, röda läppar och diamantörhängen. Men då måste det vara någon finare tillställning såklart. Klassiskt vore det i alla fall!



Idag har jag tyvärr inte bloggat eftersom jag var iväg på rix fm festival med Isabelle och hennes syster (bilder kommer imorgon).Före det sov Niclas här eftersom vi var hos Linnea igår och hade lite film och spelkväll.
Nu blir det popcorn och Miss secret agent!



// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0