Hej!

Vilken mysig start på dagen jag har haft! Vaknade upp till solsken (visserligen tidigt men det gick. Haha). Sen när jag kom till skolan bjöds man på macarons av min franska läraren och pratade lite. Det var nämligen sista franskalektionen. Lite tråkigt och sorgligt är det för jag kommer inte läsa franska nästa termin/år. Men jag ska försöka hålla språket uppe så gott jag kan och hinner. Förhoppningsvis kommer jag till Frankrike och Paris snart igen också!

Så jag har precis (kanske) haft min sista franskalektion. Eller lektion och lektion.. - jag jobbade ju inte så mycket men...Och sen har jag ätit upp den här macaronen med hallonsmak och druckit passionsfruktsläsk. Jättegott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0