Är det någon klänning av ett specifikt märke som jag verklgien skulle vilja ha så är det en klänning av märket Maria Lucia Hohan. Klänningarna här över är som ni förstå sådanna klänningar. Och visst är det fantastiska?! Se så fint de faller. Den i den gröna färgen är min favorit men det finns några från en gammal kollektion som är snäppet vackrare enlligt mig. De hittar ni HÄR då jag bloggade om de förrut.

Det är Sara som har visat sidan för mig (http://www.marialuciahohan.com/). Sen såg jag att det är massa kändisar i Hollywood som bär de här klänningarna på röda mattan. Ca 5000 kr kostar en så egentligen är det väl ändå inte så farligt? Men så länge man inte har ett jobb där man lyckas tjäna massa pengar och har någon superfin tillställning att gå, är det långt ifrån att man får bära en sån där klänning. *snyft

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0