Bild tagen förrut, fotograf - Niclas.
 
 
Hej!
 
Så underbart soligt väder det är idag! För att ta vara på det gick jag ut och gick nu på morgonen efter att jag hade ätit frukost. Tog på mig träningskläderna för att känna mig lite extra hurtig. Men detvar riktigt varmt i det efter ett tag. Däremot blåste det lite först
 
Men igårkväll var vädret inte riktigt detsamma. Jo kanske på dagen. Fast då jobbade jag. Men på kvällen åkte jag till Niclas och när jag satt på moppen påväg hem sen så började det spöregna. Det haglade till och med. Sen forssade vekligen vattnet på vägen så det var lite besvärligt att köra.. Men jag kom hem i alla fall, fast dyngsur var man då minst sagt!  Haha
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0