Visst är det lilla monstret  sött!?

Jag har precis varit ut i solen och sprungit lite, promenerat, samt gjort några situps och armhävningar. Det känns liksom bra att man utnyttjar dagarna lite. Även om man inte gör så mycket mer. Jag ska i alla fall hinna med att diska och städa upp lite på rummet idag också. Men nu först blir det glass och lite surfande och spelande.

Mitt nya spelberoende heter Mega Run (bilderna över). Där ska man vara ett litet monster som springer runt och försöker ta diamatner och pengar. Det ser kanske barnsligt ut men det är superkul (nu innan jag tröttnat på det i alla fall..haha) och det är sånna här glada spel som jag tycker är roliga!

Ladda ner och testa det!

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0