Midsommarafton blev en väldigt fin och solig dag - sådan tur!
 
Den började med att min släkt kom hit och fikade/åt lunch mitt på dagen. Mammas smarriga bakelser ses på första bilde. Sen efter det åkte vissa av oss och lyssnade på Niclas när han spelade på ett midsommarfirande. Han var jätteduktig och charmig som vanligt! Han spelade ett fint Johnny Cash-medley och lite sommarlåtar. Hans storebror som är trollkarl trollade efter och det var också riktigt bra. Skrattframkallande och magiskt minst sagt. De är två talangfulla bröde och Niclas har verkligen lyckats charma mig! <3 Han är så fin och varje gång han står på scen kan jag inte låta bli att vara så himla stolt över att han är min pojkvän. <3
 
Sen åkte vi hem och grillade till middag, samt åt jordgubbar och glass till efterrätt (som idag).Mot kvällen gick jag sen till Markus och spelade kubb med honom, Isabelle och Niclas. Sen kom också Frida och hennes pojkvän Klas. Så då blev det lite mer sällskapsspel, te.x Alias.
 
Det var min midsommar för det här året det!
Hur var er midsommar?
 
// Elaine
 

Kommentarer
Postat av: narabella

vilken fin blogg du har:) väldigt fina bilder!

www.narabella.com
Modebloggare och företagsägare!
Spana in på min blogg;)

2012-06-25 @ 19:14:36
URL: http://narabella.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0