Cardigan - Vero moda, linne - New Yorker, Jeans - Bikbok, Skor - Scorett.
 
Hej!
 
Igår var det en härlig midsommardag. Jag tänkte berätta mer om den imorgon och isället summera den här dagen.
 
För jag har nämligen varit hos farmor och firat henne i förskott då hon fyller år på tisdag. Före det fick jag skynda mig att duscha och göra mig i ordning då jag och Niclas sov jättelänge Vi båda var ganska trötta. Men ja så jag har varit hos farmor och ätit potatisallad och rostbiff till lunch och jordgubbar och glass till efterrätt - en liten repris på igår. Sen nu blir det ännu mer god mat till middag - massa rester.
 
Idag harr jag sett ut som igårkväll. Jag hade klänning på dagen med mot kvällen blev det kallare så då bytte jag om. Ni ser det över.
 
// Elaine
 

Kommentarer
Postat av: Sari

Toksnygga skor!

2012-06-24 @ 10:12:48
URL: http://rodeogirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0