I torsdags var jag inn på h&m en snabb sväng för att bara köpa en mascara (då jag hade 50 kr rabatt). Jag var fast besluten om att det var den enda som jag skulle ha. Men jag kom ändå inte ut där ifrån utan ett läppglans för 10 kr och det här nagellacket. När jag stod i kassan fick jag syn på det och kunde inte släppa det även om en inre röst sa åt mig att jag inte skulle ha det.

Så här sitter jag nu med ännu ett nagellack. Dock sticker det här ut lite när det både är glänsande men också färgstarkt. Jag har alltid gillat den här färgen och med det där skimmret skiftar det också i andra mystiska nyanser. Lite "skalbaggeaktigt" som min kompis Sara beskrev det!

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0