Här är en närmare titt på läppglanset som jag köpte på h&m för 10 kr förra veckan. Jag hade länge velat ha ett knallrött läppstift eller läppglans så jag passade på när det det var billigt och jag var på stan.

Men vad tycker jag om det då? Jo jag provade det idag och blev lite besviken på färgen ändå.. Men vad täntke jag? Läppglans är ju läppglans och blir ju inte lika klart som läppstift liksom. Sen får man väl vad man betalar för? För det smakar inte lika gått som mitt andra från h&m (fast det bara kostade 20 kr ändå). Utan jag tycker att det här påminner om pencelinet som jag hatade när jag var liten - alltså något som de smaksatt för att dölja en ännu hemskare smak...

Ja jag vet inte. Men det är ju ändå rött och billigt så jag är inte deppig och smaken försvinner fort efter att man målat/kletat på det i alla fall! haha

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0