lHej!
 
Idag har jag varit ledig från jobbet men det regnade så då passade jag på att åka till stan. Men nu har jag verkligen bestämt mig för att hålla mig därifrån ett bra tag. Fast så sa jag förrut också... jag är verkligen otrolig! Men jag ska visa vad jag köpte imorgon och de närmaste dagarna. Här under är dock en liten smygtitt. Jag mötte också upp mamma på stan och när vi kom hem åt vi god lax till middag. Efter det drog jag sen på ett tungt träningspass. Dock var jag klantig och glömde ett par skor kvar där... Jag känner mig så, klantig alltså, nu för tiden och inget blir som jag vill. Jag hade t.ex puplicerat ett tidsinställt inlägg här som skulle komma upp under dagen med det gjorde det inte...
 
Men det och det jag köpte idag kommer upp i inlägg här de närmasta dagarna- Nu ska jag fortsätta se på TV och sen är det läggdags.
 
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0