Idag har jag fått mycket mera gjort än igår. Vädret var ganska fint så jag drog ut och tränade lite. Fast sprang jag en vända och sen gick jag. När jag kom hem sen gjorde jag lite sytkeövningar och stretchade. Det kändes bra men jag är rädd för att " ta i" med träningen för mycket så jag ledsnar. Men det kändes bra idag :) Sen satt jag ute i solen och läste lite + åt mellanmål. Dock tror jag att jag blev lite lite röd på de få minuterna. Solen är allt stark. Läskigt. Jag som alltid annars brukar smörja in mig med solskyddskräm...

Nu håller jag på att måla naglarna och sen ska det läsas och lyssnas på franska, ätas middag och kanske slå in en present åt ett födelsedagsbarnet (Niclas) som fyller år imorgon! :)

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Linda

tack;D

2012-06-05 @ 15:43:31
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0