Hej!

Jag har precis Kommit hem efter ett roligt träningspass och ringt en vän! :) Annars har jag varit och jobbat i 8 timmar. Det var första dagen men eftersom jag var på "provapådag" förra veckan så visste jag ungefär vad jag skulle göra. Dessutom gick tiden jättefort! Det känns som att jag bara jobbade i 4 timmar. Det var jätteskönt att ha något att göra och sen ser man lite folk också. Mina arbetssysslor är att sälja glass (kulglass, mjukglass och slush), plocka upp och ställa fram varor i hyllor.
Så inatt sover jag nog bra efter att ha rört mig ganska mycket hela dagen :)
Bild som Niclas tog på mig en dag i Maj. Dock blev den ju suddig men jag gillar den effekten.
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0