Hej!

Så fullproppad och slut jag känner mig. Jag vaknade hos Niclas imorse och fick skuts av honom och hans pappa hem. Han övningskörde och jag blev riktigt imponerad över hur fint han körde ;) Inte för att jag förväntade mig att sitta och vara rädd men. haha När jag skulle "köra" i söndags var jag ju väldigt rädd.. så jag känner mig lä'tt säkrare med Niclas bakom ratten än mig själv x)

Men sen har dagen tillbringats hos mormor med massa godis, tårta och smörgåstårta för att hon fyllde år i torsdags. Så man förstår väl att jag är mätt? x) haha. Men tro det eller ej är jag väldigt sugen på att äta något salt nu. Väljer hellre salt än sött!




// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0