Idag har jag känt mig väldigt lat, har knappt orkat gjort något mer än att spelat, läst en bok och bloggat. Jag skulle ha gått en promenad men det blev inte riktigt så. Men aja. Ikväll blir det i alla fall en god middag och sen melodifestivalen. Jag hejar helt klart på Timoteij för jag gillar deras musik. Kanske att den här låten saknade något litet som Kom hade. Jag tror att det går lite fort i början och vid refrängen...Men jag  tycker att de ska ha en plats i finalen, helt klart! För låten är bra bra ändå när man lyssnar på den enligt mig!

Jag längtar bara mer till sommaren när jag hör Timoteijs låtar!
Men vad är det jag tycker introt påminner om?



Vilka ska ni heja på?
Tävlar gör förrutom Timoteij gör:
Dynatzy
Top cats
Andreas Johnson
Torsten Flink och revolutionsorkestern
Lotta Engberg och Christer Sögren
Sean Banan
Youngblood

Jag tycker lätt att Timoteij är bäst av alla! Men Niclas och jag gillade faktiskt Sean Banans låt så jag sliter nog faktiskt inte av mig håret om den går vidare:P haha Dock kanske tycker att den låten är ltie mycket för eurovison song contest....x)

Lovisa : Jo Top Cats går väl men du är taskig :P
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nej nej och åter nej. XD haha jag tycker typ top cats är bäst av de där. Eller rockbandet. Men iallafall ingen direkt! :D

2012-03-03 @ 16:44:26
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0