Hej!

Jag har sån träningsvärk i magen efter intervallpasset på träningen igår och ett gympass på idrotten idag. Hade svårt att bara väskan och påsen med gympakläder hem också för att jag var så slut i armarna. Det kallas otränad va? Det kanske gör det men jag ser det ändå som en "belöning" för att jag faktiskt ändå kommit ihåg att verkligen komma igång med träningen nu. Så det så!

Annars har jag försökt skriva ett ansökingsbrev till ett sommarjobb idag, läst i boken Never let me go på svenskan och skrivit lite om emmigreringen till USA under 1800-talet. Fick även in ett litet kurssamtal där.

Jag hittade ett brev på sängen som innehöll två bilobiljetter. Jag har fått dem med en prenumeration. Fick betala 99 kr 117 kr för 2 biobiljetter och 3 tidningar. Ganska bra tycker jag! ;)



// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0