Gissa när jag vaknade idag? Kl 5 på en lördag! haha. Sen somnade jag om men vaknade igen kolckan 7. Försökte åter igen somna om men vaknade klockan 8 så då gick jag upp. Jag bröjar bli som när jag var liten och var klarvaken redan klockan 5 och tvingade mamma att gå upp då på helgerna. Stackars henne x) haha
Dessutom har jag vaknat innan väckarklockan den här veckan. Det måste bero på att det är ljusare på morgonen nu tror jag x)

I alla fall så tror jag att det här blir en bra dag, solen skiner och det är också Niclas och min dag - 16 månader.  Har tillbringat dagen såhär långmt med att spela nya spel på ipaden men ska försöka rycka upp mig nu och får ltie mer gjort.

Nu är det ju helg men såhär ser jag ut på morgonen när jag beger mig mot skolan. Bilden är tagen igår.


// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0