Jag lyckades ta mig ut lite idag ändå. Övningskörde lite med papa, men till en början gick det inte alls bra. Vad det ska vara svårt att starta och känna dragsläge för mig! Men tillslut gick det lite bättre när jag fick en stor plan att köra omrking på. Det var faktiskt kanska kul då och jag var inte livrädd...x) haha

Sen gick jag en promanda med mamma och nu sitter jag och mumsar på lite klubbor. Det var ett väldigt bra tag sedan jag åt sånna här klubbor. Kommer ihår att när man fick någon när man var liten så ville man alltid ha en med colasmak! haha. Så nu ska jag fortsätta "äta" klubbor och ta igenom några missade tv-program från veckan. Först ut blir Project Runway!



Jag drog upp kontrast och ljus lite på den här bilden för att ge den lite liv.


// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0