Hej!

Ja då har jag snart avslutat den här dagen då. Jag bröjade den med ett historiaprov/förhör om första världskriget. Sen fortsatte jag dagen med påskbuffé (inte favoritmaten dock), engelska och sen klistrade jag på min lampa. Men den vill jag bara glömma just nu...haha. Sen efter skolan var jag med mamma, lillebror och hans kompis och skulle shoppa lite kläder. Provade lite jeansshorts som var snygga men bestämde mig för att ligga lite lågt med det nu. Så jag handlade i stort sätt bara lite godis. Det kändes bra att "spara" lite pengar ändå!

Idag har detta varit "dagens detalj" - en klocka som ser ut som en nyckel (dock är den upp och ner..) som jag hittade i lådan och hängde på en kedja som ett halsband.




// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0