Hej!

Idag har jag kämpat på med parfymförpacking och möbel i skolan inom arkitektur och grafisk kommunikation. Sen efter skolans slut träffade jag min kompis Ellinor på stan och tog en fika. Vi hade lite att prata om sen det var ett bra tag sen vi sågs. Jag gjorde en jättedum grej när vi fikade för jag kunde inte bestämma mig vad jag skulle ha så jag tog två saker. Jag vet, jättedumt! Men jag kunde inte bestämma mig och jag fikar nästan aldrig på stan.. Men dumt var det.

Ellinor


Så dumt.. förlåt mig...

Sen så träffade jag på Isabelle påvägem hem så har varit omringad av vänner hela dagen. Men nu blir det franskaplugg och sen Sveriges mäster Kock!

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0