H&M fantastic

Jag har funderat på att köpa ett par pilotbrillor så därför jhar jag varit och provat de över ett x antal gånger. Då och då har de varit slut men de verkar få in nya hela tiden (peppar eppar). Dock har jag fallti för de andra på bilden också. I dem får jag en filmstjärnelook. Men jag känner också att jag vill ha ett par pilotbrillor. Men hur som helst - blir det några solglasögon köpte inom en snar framtid så är det dem här över.

Sen när jag letade efter solglasögonen på nätet hittade jag den underbara jackan, ringen och armbandet. Allt det är från H&M och jag skulle också gärna klä på mig det i vår och sommar!

ÖNSKAR ATT JAG VAR RIK SÅ JAG KUNDE KÖPA ALLT!

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0