Hej!

Idag har jag varit hos min morbror och firat att han fyllt år ( det gjorde han i torsdags). Så jag har suttit och klurat med solitairspel som jag alltid gör när jag kommer dit. mm. Före vi åkte det var jag och bytte mina nya jeans som hade gått sönder i sömmen efter att jag bara hade andvänt dem i tre dagar och dessutom var de snea i sömmen på benet. Men det gick jättelätt att byta i alla fall.

Sen igårkväll var min fina Niclas his och såg på tv med mig och sen fick jag träffa en livslevande fransos. Haha. Förstår ni hur kul det var för lilla franskagalna mig?! Allt var tackvare att Markus ( Niclas bästa kompis och min killkompis) har en typ utbytningsgrej med en skola i la France ( tror jag att det är i alla fall). Men det var väldigt kul och intressant. Dock blev det mest pratat på engelska. Jag fick panik när jag skulle prata franska för jag kände sån press x)


Lite bilder från idag:

Blommorna fick min morbror i present





// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0