Eftersom jag vill hinna med så mycket som jag kan om dagarna och även blogga här på bloggen händer det ibland att jag råkar skriva fel här på bloggen. Och det hände precis nyss. Jag missade att lägga upp bildernapå Ida Sjöstedts klänningar i förra inlägget och så blev det lite felstavningar (fast att jag tyckte att jag läste igenom allt). Men att det blir så beror på att jag inte alls är bra att skriva på ipaden och sen kan man inte ändra ett inlägg när man publicerat det om man har bloggat från appen som blogg.se har. Det gillar jag förövrigt inte alls!

Men hur som helst vill jag inte glömma Ida Sjöstedts klänningar. Jag tycker att de är så otroligt fina! Jag önskar att det var jag som låg bakom designen där eller att jag fick äga en klänning. Håller ni inte med?!

Min favorit är den första klänningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0