Jag är hemma efter en dag men det är inge vidare med tabke på att jag fortfarande har lock för örat. Jag har gäspat hela dagen, hållt för näsan och blåst men det hjälper inte. Sen nu på kvällen har jag tuggat tuggummi men det fungerade inte heller...På tal om det så skrattade jag nyss lite åt mig själv då jag hade spottat ut tuggummit och lagt det bredvid mig, tänkte att jag skulle slänga det efter att jag hade tagit några kort. Men sen när jag sätter mig igen ser jag tuggummit och fattar inte att det är det så jag frågar mig själv om det är något gammalt skrummpet popcorn. Hahha!Är man dum eller?! xD Sen drömde jag inatt att jag spelade det nya ordspelet som jag blivit beroende av. Jag bildade liksom ord i sömmnen. Det kan man kalla beroende va? haha


Fina Hilary Duff - hade ingen passande bild så hon får pryder detta inlägg

Sen har jag fått ett sådant shoppingsug fast att jag hämtade ett paket med kläder när jag kom hem (ska visa det sen). Jag såg ju lite saker på stan igår och vissa saker vill inte min hjärna släppa. T.ex en underbar klänning från New Yorker, en rosa sjal, en transparant gul skjorta, ett par shorts med spetskant och snoddar i roséguld från h&m. Sen har jag kommit på att jag behöver ett par billiga träningsskor eller ett par till billiga jeans. Jag vill också gå och kolla i en secondhandaffär...USCH livet är hårt....

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0