Michael Kors
Jag har aldrig varit någon sån där som måste ha märkeskläder. Men ibland skulle det vara fint med något dyrt och lyxigt -och det är precis vad jag tycker detta är. Även om jag aldrig kommer ha råd med något sånt här.

Allt är från Micheal Kors och sen jag sett varje avsnitt och säsong av Project Runway har jag inte missat honom. Men jag har faktiskt aldrig kollat så mycket på hans kläder förrän nu och jag måste säga att jag gillar mixen av färg med guld. Jag matchar ofta färg med färg och sen silver eller guld på det!

Så Michael Kors och jag kanske har lite samma stil? ;) haha

Förresten är det Project Runway ikväll - en liten påminnelse bara!

// Elaine  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0