Hej!

Den här dagen har inte varit så lång men ändå har jag inte hunnit berätta om den först nu. I alla fall har jag pysslat med min lampmodell sammtidigt som vi fikade i klassen. Ninni hade bakat en jättegod kaka men som var väldigt mäktig och tillsammans med muffins på det mådde vi alla minst sagt lite illa efter det. Men supergott var det! Sen kämpade jag på med min parfymkartong men eftersom vi fick sluta tidigare hann jag inte klart... 

Sen efter skolan gick jag på stan med Lovisa ett tag. Dock var det såklart inte bra för jag såg massa saker som jag ville ha. Dock handlade jag inget men jag kan meddela att jag nu är lite kär i en rosa sjal, en sommrig klänning och några söta blommiga blusar nu..haha

Imorse blev jag glatt överraskad när jag fick träffa Niclas en kort stund. Jag hade visserligen träffat honom igårkväll men att få en kram på morgonen inanna man åker till skolan klagar jag inte på. Men därför hade jag också väldigt svårt att släpa honom x) Saknade honom direkt efter!

Nu är det i alla fall kväll och jag har finalen av Sveriges mästerkock att se och Top model från igår. Sen är jag sen igår helt fast i ett spel som heter Runbel så snart ska jag återgå till det.


//Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0