Hej!

Jag har precis suttit framför ratten för första gången i mitt liv. Jag gjorde inte mer än att gasa och koppla men blev livrädd. Ibland var det svårt att förstå att jag verkligen "körde". Just nu är jag skakig och tveksam på om man kommer klara av att ta ett körkort. Men vi får hoppas, som alla säger, att jag vänjer mig. Jag tror det också men jag vet att det kommer ta mycket tid. Jag kände hur jag bara ville sätta mig på moppen istället hela tiden, för jag är van med den - som är automatväxlad. haha

Men ja första steget är nu taget och dessutom har jag hunnit med lite andra saker idag. Har tagit det lungt men har läst ut boken Never let me go och städat upp på rummet.



// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0