Hej!

Niclas och jag såg som jag lovat melodifestivalen igår. Niclas tippade på samma placering som jag gjorde och det blev ju ganska så som vi hade trott. Sen har vi både idag och igår spelat ett gammalt tv-spel som jag inte hade spelat på flera år. Niclas tvingade mig också att spela ett Star Wars spel och jag gjorde det för att göra honom lite glad ;) Men så hemskt var det inte heller faktiskt. haha.

Sen imorse gick vi ut med hundarna. Pudlar är så söta när det går, de känns stiliga. Mellvin ser så söt ut för han är så liten. Zingo är sen den av dem som verkligen känns stilig och softstikerad när han går. En rolig sak var också att han kände lukten av ost när Niclas öppnande kylskåpet fast att han var en våning upp. Han älskar det. Så då kom han springades och tiggde lite. Han satt upp tassen och var så söt!



// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0