Jag hade fått ett paket från halens idag som jag hämtade efter att jag hade ätit en jättegod kycklinggryta till middag. Men nog om det för i paketet låg en jeansjacka och strandtunika som jag hade beställt. Problemet är bara att det var två och jag måste bestämma mig för en storlek. Ska man statsa på lite utrymme och ha något att växa i eller lite tightare då den kanske sitter mer rätt tänkt? Hur som helst tänker jag visa den sen men nu först strandtunikan med leopardtryck. Den hade kostat 260 men kostade nu 70 kr. Jag tänkte och tror att den blir mysig att ha när man har badat i sommar. Det känns liksom lagom mycket påklädd och lagom luftig. Dessutom fungerar den annars som klänning eller blus om man stoppar in den.

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Emilia

Fin, har också tänkt köpa något liknade till sommaren ;)

2012-03-29 @ 22:32:27
URL: http://elzze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0