Hej!

Här är en tjej som är precis hemkommen från ännu en dag i skolan. Jag har hållt ett tal på svenskan så nu känns det bra att det är gjort. Har bara historiaprov, engelska och lite franska att tänka på nu resten av veckan.

Sen har jag haft boxning på idrotten vilket var kul. Jag hade hellre önskat att få göra något annat men det gick bra ändå. Förrutom att jag trodde att Amanda skulle slå mig några gånger då och att hon fick mig att backa in i väggen :p haha

Jag efter en dag i skolan, ett boxningspass och hemresa. Ser att mitt hår ser blont ut nu. Dock tycker jag att jag att det ser brunt ut ibland också. Hmm, antar att det kanske är det man kallar " skandinaviskt blond"?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0