Hej!

Jag är nu hemma från en dag i skolan med svenska, historia och idrott. På idrotten tog jag i så hårt så att jag var yr och helt slut efter x)Men det känns alltid bra efter att man tränat. Fast jag skulle nog ändå säga att det nästan känns allra bäst när man tränar och har fått upp farten. Det är tungt men speciellt på jumpan får jag verkligen massa enrgi så jag struntar i om det är jobbigt - oftast. haha. Men det är jättekul!:)

Men nu ska jag tillbringa kvällen med mina franska böcker inför ett litet prov som vi ska ha nästa vecka. Samt en sommarjobbsansökan och städning av rummet. Efter det tänker jag belöna mig själv med ett avsnitt av Top model! :)

Dagens accessoarer har sett ungefär lika ut som gårdagens



// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0