Jag kom hem från ett träningspass för ett tag sedan och är sedan dess helt slut. Jag orkade nästan inte gå hem. Kom ingen vart x) haha. Men passet var som vanligt väldigt kul! :) Men sen så har jag inte mått helt hundra idag men soligt väder har det varit så det är jag glad för!

Jag invigde både mina nya jeans och kavaj idag tillsammans med massa pastellfärg på tröja, naglar och ring. Så jag var " Trés élégant aujourd'hui" - mycket elegant idag, som min franska lärare sa ;) haha På det svarade jag såklart - MERCI :) Dock hade jag velat tagit bättre outfitbilder helst ute i solen men hade ingen bra kamera till det, tid eller fotograf. Så tyvärr får de här bilderna duga.




God natt mes amis!

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0